Ostatnio

Teraz większa liczba ludzi z chęcią odchodzi z pracy (zatrudnienia) w czyjejś firmie, żeby zrealizować swoje ukryte pragnienia o własnej działalności gospodarczej, własnej firmie.

Jeszcze niedawno ustąpienie ze stabilnej posady na rzecz sporej dozy niepewności, jaką jest prowadzenie własnej działalności gospodarczej, było traktowane za dość ryzykowne. Dziś też bardzo ryzykownym nadal jest, lecz ludzie zmierzają się z tym ryzykiem z wizją lepszego dni jutrzejszego.

Więcej…

Kariera zawodowa to dość popularne w ostatnich latach określenie, które bardzo często występuje w mediach. Mówiąc kariera zawodowa mamy na myśli pewną ścieżkę zawodową, która ma nas doprowadzić do takiego stanu, kiedy to będziemy wykonywać pracę zgodną ze swoimi predyspozycjami i będziemy także otrzymywać za nią godne pieniądze.

W zasadzie każdy z nas chciałby robić to, co lubi, jednak to szczęście obecnie mają tylko nie liczni. Rynek pracy w Polsce nie wygląda najlepiej.

Więcej…

W Polsce starając się o posadę zostajemy poinformowani, iż praca będzie wykonywana na umowę zlecenie albo będzie zrealizowane na podstawie umowy o dzieło.

Okoliczność opłacania robotnika na etacie na podstawie umowy o pracę to w dzisiejszych czasach właściciela firmy niemały koszt finansowy, toteż pracodawcy robią zmniejszenie zobowiązań, zatem zatrudniają pracownika na powyżej przedstawione umowy, co daje możliwość na oszczędzenie na na składkach ZUS.

Więcej…
Marketingowa funkcja prezentów firmowych

Gadżety reklamoweWiadomo powszechnie, że w dzisiejszych realiach biznesowych liczy się przede wszystkim jakość produktu czy usługi, ale równie istotny jest odpowiedni marketing.

Każda firma, która dąży do zdobycia solidnej pozycji na rynku, musi zadbać o odpowiednią promocję swoich wyrobów i utrwalić pozytywny wizerunek.

Jaką rolę pełnią upominki firmowe?

Korzystne stosunki z kontrahentami mają ogromne znaczenie dla wizerunku firmy, podobnie jak dobre relacje z klientami. Upominki firmowe pomagają właśnie w tworzeniu przyjaznego klimatu i sprzyjających warunków do biznesowej współpracy, a ponadto są bardzo istotnym elementem promocji określonego przedsiębiorstwa. Trudno się zatem dziwić, że od dłuższego czasu cieszą się ogromnym zainteresowaniem zarówno małych firm, jak i wielkich korporacji i znajdują zastosowanie w wielu różnych okolicznościach.

Gadżety firmowe reklamowe to uniwersalny sposób na promocję każdej firmy, bez względu na jej wielkość czy profil działalności. Niewielki drobiazg z logo znakomicie wspiera działania marketingowe utrwalając pozytywny wizerunek firmy. Estetyczne i dobrej jakości upominki firmowe, z widocznym logo, mogą skuteczniej reklamować daną instytucję, niż tysiące ulotek czy kosztowne billboardy, a z całą pewnością będą tańsze.

Gadżet reklamowy elementem strategii firmy

Wyśmienitym nośnikiem reklamy będą zarówno ekskluzywne markowe zestawy biurowe, czy tak modne ostatnio luksusowe artykuły kuchenne, jak i drobne upominki w rodzaju długopisów, kubków, kalkulatorów, notesów, kalendarzy. Cała rzecz polega na tym, aby prezent był dostosowany do okoliczności i rangi osoby, której chcemy go wręczyć. Jednak nawet najmniejszy upominek firmowy może podkreślać wyjątkowość sytuacji czy osoby, poprzez jego spersonalizowanie, to jest umieszczenie na nim nazwiska obdarowanego lub specjalnej dedykacji.

Warto także zastanowić się, jaki cel chcemy osiągnąć promując firmę przy pomocy określonego rodzaju upominków firmowych i do jakiej grupy odbiorców chcemy trafić zamawiając większą ilość gadżetów, takich jak artykuły piśmiennicze i biurowe, pamięć USB, akcesoria komputerowe. Jeżeli chcemy, żeby dany produkt był spersonalizowany, trzeba też wybrać odpowiedni rodzaj nadruku. Wszystko to czynimy mając na uwadze strategię marketingową firmy.

Ekskluzywne i oryginalne prezenty firmowe

Prawdziwym szlagierem ostatnich lat są upominki firmowe w oryginalnej postaci, na przykład markowych akcesoriów kuchennych. Przedmioty takie, jak noże wysokiej jakości, coolery do wina, zestawy do podawania przystawek, akcesoria do cocktaili, cieszą się z jednej strony zainteresowaniem ofiarodawców, z drugiej przyjmowane są chętnie przez obdarowywanych. Tego typu podarunki to znakomita promocja dla firmy, nie kojarzą się bowiem bezpośrednio z biznesem czy partnerem handlowym, ale z racji ich częstego używania nasuwają skojarzenia z ofiarodawcą.

Nieco inaczej wygląda sprawa prezentów okazjonalnych, wręczanych na przykład ważnemu klientowi z okazji świąt Bożego Narodzenia. Jednak i w tym przypadku możemy błysnąć oryginalnością ofiarowując chociażby okazałą rzeźbę z czekolady, w dodatku z umieszczonymi na niej spersonalizowanymi życzeniami świątecznymi.

Autor: giftdesign.pl