Ostatnio

Z roku na rok zakupy w Internecie cieszą się coraz większą popularnością. Jest coraz mniej firm, które nie działają w internecie. W sieci możemy nabyć zarówno produkty jak i usługi.

Osobom, które nie miały doświadczenia z kupowaniem na odległość zawsze towarzyszy pewien niepokój, czy nie zostaną oszukane.

Więcej…

Nie bez powodu ludzie najchętniej odpowiadają na ogłoszenia, w których oferowane jest zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Ten rodzaj umowy jest najbardziej korzystny dla pracownika, ponieważ jej zawarcie wiąże się uzyskaniem konkretnych praw.

Przywileje te wynikają z kodeksu pracy, ustawy o minimalnym wynagrodzeniu oraz z przepisów wykonawczych. Normy te są dość ściśle określone, a ich stosowanie w istotny sposób ogranicza swobodę w ustaleniu zasad współpracy między pracownikiem a pracodawcą.

Więcej…

Postępowanie administracyjne ujmując w wąskim znaczeniu można określić jako procedurę administracyjną, natomiast w szerszym znaczeniu można powiedzieć, że jest to tryb działań organów administracji publicznej w sprawach dotyczących praw i obowiązków niepodporządkowanych im służbowo konkretnych podmiotów ( administracyjne prawo formalne).

Więcej…
Zarządzanie marketignowe

Zarządzanie marketingoweOdpowiednie zarządzanie może stać się kluczem do sukcesu. Dla przedsiębiorstw funkcjonujących obecnie na rynku ogromne znaczenie ma skuteczne i prawidłowe zarządzanie marketingowe.

Czym jest zarządzanie marketingowe i jakie zasady są w nim najważniejsze?

Zarządzanie marketingowe to nic innego, jak proces planowania oraz realizacji poszczególnych pomysłów związanych z samym produktem lub usługą, kształtowaniem cen oraz promocji.

To również skuteczna dystrybucja towarów i usług oraz tak ważne we współczesnym marketingu dbanie o zaspokojenie potrzeb klientów firmy oraz potrzeb samego przedsiębiorstwa. O zarządzaniu marketingowym można mówić w sytuacji, w której jedna ze stron przyszłej wymiany (czyli transakcji kupna - sprzedaży) określa swe cele oraz środki, za pomocą których dotrze do drugiej strony i zachęci ją do podjęcia odpowiednich działań.

W takim ujęciu zarządzanie marketingowe to przede wszystkim analiza, planowanie oraz wdrażanie poszczególnych rozwiązań, które pozwalają na realizację celów. W procesie zarządzania marketingowego we współczesnym biznesie koniecznie trzeba uwzględnić pięć etapów, które są niezbędne w celu podjęcia odpowiednich działań oraz skutecznego rozwoju działalności gospodarczej. Pierwszym, bardzo ważnym etapem, jest analiza możliwości rynkowych. Ważne są tu odpowiednie informacje na temat otoczenia rynkowego oraz ich skuteczna analiza. Analizowany jest nie tylko rynek konsumentów, ale również działalność przedsiębiorstw konkurencyjnych.

Ważne są również badania związane z wyborem najlepszego rynku do działania oraz stworzenia atrakcyjnej oferty rynkowej. W badaniach tych najważniejsze jest zmierzenie atrakcyjności danego rynku oraz jego potencjału. Ważną rolę odgrywają również prognozy związane z przyszłym popytem oraz dokładna segmentacja rynku. Kolejny istotny etap polega już na projektowaniu strategii marketingowej. Tu koniecznie trzeba uwzględnić specyfikę i wymagania wybranego rynku docelowego.

Gdy strategia marketingowa jest już starannie zaplanowana, można przystąpić do odpowiednich działań, które dzięki dobrej taktyce pozwalają na jej realizację. Działalność marketingowa musi być nie tylko dobrze opracowana, ale również odpowiednio wdrożona i ciągle kontrolowana, co pozwala m.in. na określenie jej zyskowności i skuteczności.

 
Właściwe budżetowanie kluczem do sukcesu firmy

Właściwe budżetowanieBudżetowanie, będące jedną z podstawowych metod zarządzani

Sprawozdanie z działalności spółki z .o.o. w roku obrotowym - elementy składowe

SpółkaSprawozdanie z działalności spółki z o. o. powinno być sporządzone zgodnie

Sprzedaż i zakup gotowej spółki

Sprzedaż i zakup gotowej spółkiWiele osób chce mieć własną firmę, własną spółkę, ale